vrijdag 21 juni 2013

Tot slot!

En dit vonden onze zeekamelen ervan:


Shari: Ik vond garnaalvissen heel leuk, want dan kende je alle vissen. De garnalen waren heel lekker.

Lynn: Ik  vond het zwemmen heel leuk!

Majram: Ik vond Oostende en de zee heel mooi en zwemmen keileuk. Het hotel was heel mooi!

Ralitsa: Ik vond het leuk in de kamers, vooral ’s nachts. De zee was mooi met de verse garnalen. We gingen met onze voeten in de zee!

Amy: Het zwemmen was leuk. Het garnalen proeven was lekker en het hotel leuk!

Ani: Zeeklassen was spannend, naar de zee gaan was fijn en de boot was leuk!

Chelsea: Go-carten was leuk, het eten was lekker! Ik hoop dat ik nog eens terugkom!

Sabrina: Ik vind minigolf leuk, het eten was lekker! De juffen waren keitof!

Kelly: De fuif was leuk, de muziek was goed en het eten lekker!

Fatih: Ik vond go-carts echt leuk, het eten was lekker en het zwemmen ook!

Kerim: Go-carten was leuk, zwemmen ook. Het eten was lekker!

Bjorn: Ik vond de zeeklassen leuk, het eten was redelijk goed.

Jonas VR: Ik vond de fuif leuk, het zwemmen ook. Het eten was lekker!

Jason: Ik vond het eten lekker, de juffen waren keitof! Het was een mooi hotel en de fuif was leuk!

Brend: Ik vond alles leuk!

Yannick: Go-carten was leuk, het zwemmen ook. Het eten was lekker en het hotel mooi.

Martijn: Ik vond alles leuk!

Jonas Robijn: Het was leuk, Atlantikwall was top!

Bradley: Ik vond de haaien leuk.

Robbe DS: Ik vond de roggen in Sealife leuk, want die heb ik geaaid. Ik heb een kusje van een zeeleeuw gehad.

Siebe: Ik vond de garnaalvisser leuk en het was top-eten!

Seppe: Ik vond een kus krijgen van een zeeleeuw heel leuk, garnaalvissen en minigolf ook!

Benjamin: Ik vond het eten heel lekker en het go-carten was heel leuk. Het was een grappige week.

Jonas B: Ik vond de go-carts heel leuk en de frietjes met videe waren heel lekker!

Erol: Ik vond de zeeklassen heel leuk!

Ziggy: Ik vond het leuk dat ik ben gekomen. Het was mooi weer!

Mucahid: Het zwemmen was keileuk, de kamer was mooi.

Driek: Ik vond het leuk, Atlantikwall was het leukst.

Mathias: Ik vond het heel leuk, ik zou het nog eens willen doen. De fuif was het leukst.

Nick: De garnaalvisser was het leukst. Het zwemmen was tof!

Rajiv: Ik vond alles wat ik meegemaakt heb leuk, vooral de garnaalvisser en Sealife.

Dennis: Ik vond het een leuke week, het eten was lekker! De Atlantikwall was het leukst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten